...alustuseks tuleb mul tänada oma ema, kes rääkis nelja - aastasele Siimule, et neegrid mängivad Aafrikas apelsinidega jalgpalli. See asi jäi meelde. See mõte kummitas mind mitukümmend aastat, et kus ja kuidas ning ma ei pidanud enam vastu - tuli minna seda väidet kohapeale kontrollima. Sellest ja paljust muustki, kus aja jooksul käidud.

esmaspäev, 5. märts 2012

Senegal|Dakar

Kaua oodatud. Multiple.      Senegali saatkond Gambias.

Palju toredaid inimesi teel Dakari.
New Facebook friend!


Tollikontroll teel Dakari.

Banjul - Barra praam.



Buy something!



Vesi...
Dakari muuseum.
...peale 21- te päeva ootamist Gambias saabus rõõmusõnum Senegali Siseministeeriumist, et võime viisad saatkonnast Gambiast passi saada ja 'bon voyage' iseendile soovida. Kaks esimest katset Senegali külastada, seda ilma viisata, ebaõnnestusid täielikult :) Vahemaa Banjuli ja Dakari vahel oli küll 292 km, kuid reis kestis terve päeva loomulikult. Ja esimene inimene, keda ma Dakari kesklinnas taksost hilisel õhtutunnil väljudes kohtasin, üritas kätt mulle taskusse ajada. Seda ebaõnnestunult õnneks. Hotelli leidsime Ave Pompidou'lt - Dakari taskuvaraste peatänavalt, kes oma põhitööd alustasid hämaruse saabudes, kuid ei öelnud ära ka päevasest 'patrullteenistusest'. Kokku katsetati 3 korda midagi mu taskust leida :) Aga väljaspool Dakari kesklinna ja linnast väljas olid inimesed toredad. Vägagi toredad.
Pisike Sandy - põgenik Cote de Ivoire'st...
Ave Pompidou päevasel ajal.
Villa de Dakar.
Siseministeerium.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar